فروشگاه جامع فایل های دانشگاهی و دانش آموزی و عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی با پشتیبانی در میان بگذارید.

پاورپوینت درس سیزدهم پیام های آسمانی هفتم

پاورپوینت درس سیزدهم پیام های آسمانی هفتم   چرا پیامبر در مسجد ، همنشینی با گروهی را انتخاب کرد که به کسب علم و دانش مشغول بودند ؟ چون پیامبر در جامعه ای به پیامبری برگزیده شد که کسی به علم و دانش اهمیت نمی داد و تعداد کمی از مردم توانایی خواندن و نوشتن را داشتند . این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 13 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است. ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,500 تومان

پاورپوینت درس یازدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم

پاورپوینت درس یازدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم   هویت جهان اجتماعی چیست؟ دانستید هویت اجتماعی افراد، محصول عضویت گروهی آنهاست؛ مانند اینکه شهری، روستایی و عشایری بودن شما نتیجة عضویت در یک شهر، روستا یا ایل است. جهان اجتماعی نیز هویت خاصّی دارد. منظور از هویت جهان اجتماعی چیست و چه تفاوتی با هویت اجتماعی افراد دارد؟   این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 26 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.     ...

توضیحات بیشتر - دانلود 6,500 تومان

پاورپوینت خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینی

پاورپوینت خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینی   تعريف خوشه صنعتي (Industrial Cluster) خوشه صنعتي به مجموعه ‌ اي از واحدهاي کسب و کار (Enterprises) اطلاق مي ‌ شود که در يک منطقه جغرافيايي و يک گرايش صنعتي متمرکز شده و با همکاري و تکميل فعاليت ‌ هاي يکديگر، ‌ به توليد و عرضه تعدادي کالا و خدمات مي ‌ پردازند و از چالش ‌ ها و فرصت ‌ هاي مشترک برخوردارند . عموماً ‌ خوشه ‌ ها تعداد زيادي واحد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

پاورپوینت خلاقيت ، نوآوري،كارآفريني

پاورپوینت خلاقيت ، نوآوري،كارآفريني   خلاقيت ( Creativity ) : توانايي   تلفيق   ايده ها به شيوه اي منحصر  به فرد  براي برقراري   ارتباط غير   معمول بين ايده هاي مختلف است. نوآوري (Innovation) :   فرآيند   بكارگيري   يك ايده خلاق و تبديل آن به محصول ، خدمت يا شيوه اي مفيد است. كارآفريني (Entrepreneurship) فرآيندي  است كه   در محيط ها  و مجموعه هاي &nb ...

توضیحات بیشتر - دانلود 7,000 تومان

پاورپوینت دوره تربیت مروج کارآفرینی

پاورپوینت دوره تربیت مروج کارآفرینی   بازاریابی بر پایه آموزش استوار است: 1- درباره خود محصول 2- مزایای محصو ل 3- نقاط قوت محصول و نقاط ضعف محصولات گذشته 4- جزئیات و اصل محصول   وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری رویکردهای بازاریابی در هر کشور به سطح تمدن مادی کشورها،فرهنگ کشورها و پذیرش تکنولوژی جدید توسط مصرف کننده بستگی دارد. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 54 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است . ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان
تعداد صفحه(1):